Sommarlov

Hej bloggen. 

Var ett tag sen det hände någonting här. Men livet har kommit före helt enkelt. Jag jobbar och går i skolan än, fast nu är det ju typ sommarlov för skolan då så då är det bara jobb och njuta av solen som står på schemat. Just nu har jag varit ledig i nästan 4 dagar och börjar min första kväll på Mogrens idag. Då jag har gått dagtid på dagcentret i fyra veckor. Ska bli skönt med variation av, dag, kväll och helg. För det finns ju inge bättre än att vara ledig mitt i veckan. Yeeeey. 

Igår va var hos far och åt grillat, himla mysigt. Och självklart retades både far och evis om att dom hade semester. Haha. Fy så elaka. Men men. Det kommer en dag då det är min tur med :) 

Nu blir det lunch och fixa matlåda. Sen myser jag tills det är dags för jobbet halv fyra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0