Vart är sommaren?

Var det all sommar vi skulle få i år eller som varade i någon vecka? Jag behöver mer för att orka med detta jobb schema och den höst som väntas. 

Nu var iaf ledigheten för denna vecka över för min del och fyra dagars jobb väntas. Börjar med en kväll och kör sedan tre morgon pass. Dom ringde igår och gav mig mer dagar i slutet av mitt schema, då det såg ganska glest ut. Jag är nöjd för jag fick fyra nätter. Två i juli och två i augusti. Så nu får jag en kanon lön i augusti. Det blir skit bra för då kan jag köpa dom tre böckerna som saknas inför hösten. Det blir att snåla och jobba och skola och praktik då man ingen CSN har. Fy hoppas jag överlever och att inte höst dempressionen kommer och sjukdomen min blir kaos. Vi håller tummar och tår.

Nu ska jag fixa matlådor och göra mig klar för jobb. 

Hörs å syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0