paus i plugget.

Vilken färg har dina skor? - Antingen svarta eller vita. men också turksosa och mörkeblå, älskar mina träningsskor. 
Hur många sms har du skickat med din telefon?det kan hända att det är väldigt många, vem håller koll?
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - det är Anette Vigardt
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista?oftast mamma, pappa, syskon och sambo. men även en jävla massa telefon försäljare, fast på missat samtal listan.
Vilka namn finns i din smsinkorg?älskling, pappa, mamma, linda, jonna, eva-lena, amanda, sofia, bingolotto, jennifer, fortum, tom, amanda e, jasmine, victoria, moster, sara n, telia, emilia, kristina, minavårdkontakter, jocke z, jocke p, morbror, jessica, jesper, nann, anette, tina och euroflorist. kanske dags att rensa konverationerna :p
Vem kysste du senast?my boyfriend.
Vem kramade du senast?jonna igår.
När såg du din bästa vän senast? - jag anser mina fyra närmaste vänner som bästa. så senast idag?
Din favoritfilm?LOL, fifty shades of gray, det finns många. är mer en serienörd.
Din favoritlåt?ingen speciell. hela min spotifylista? :p
Bär du på en stor hemlighet just nu?Nej det tror jag inte. 
När vaknade du imorse?idag fick jag äntligen sovmorgon, så 09.30!!!
Gillar du hästar?nej, ganska livrädd för såna saker.
Har du ett turnummer? jag har tre st, men dom är hemliga. ;)
Vem hade du velat träffa just nu? Min mormor, en sista kram hade varit guld.
Vilket är det bästa året hittils?oj, måste säga 2012 för då träffa jag victor.
Är du kär?helt från tår till top.
När drack du alkohol senast?fredag den 13/3.
Är du en rökare?tyvärr.
Föredrar du snus eller rökning?rökning.
Vad heter du i mellannamn?Birgitta (mormor) Elistabeth (farmor)
Vilken klass går du i?vet inte vad det heter, men omvårdnadsprogrammet för vuxna på pihlskolan.
Är du oskuld?nej..
Ditt favoritband?är allätare.
Din favoritartist?ingen speciell, med David Guetta lyckas ju oftast.
Thåström eller Håkan Hellström? - ingen utav dom men måste jag välja så får det blir Håkan.
Göteborg eller Stockholm? - Göteborg
Vart bor du?I Hällefors the big city life town :p
Vart vill du bo?jag skulle nog vilja bo någonstans i sverige på sommaren typ väskkusten och sen typ thailand på vintern. 
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - the haning tree - james newton howard
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista?wrapped up - olly murs
Vem skrev åt dig på msn senast?bra fråga, har inte använt msn på typ 100 år :p
Vem skrev du senast sms med?Victor.
Vem ringde dig senast? - mamma
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - en ego bild på mig själv. haha.
Blind eller döv? - döv
Har du MVG i något? Isåfall vad? - fick mvg i musik på högstadiet och mvg i webbdesgin på gymnasiet. 
Hur gammal tror du att du kommer bli? - inte länge nog om jag inte ändra min livsstil.
Vad vill du jobba/jobbar som? - Som undersköterska inom handikappsomsorgen.
Var är dina syskon just nu? - Jonna är nog hemma hos sig och gör vet ej vad, och jennifer är nog säkert också hemma hos sig i karlstad och gör vet ej vad. haha
Senasta kändisen du såg? - kan det vara brolle i parken förra sommaren?
Favoritkändis? ingen aning :p
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?igår till kga.
Har du piercingar? Isåfall, vart? - i öronen, och ett hål i tungan som inte vill läka igen.
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - groupie går fint på hjärnan jämt.
När grät du senast? - när lillasyster va ledsen över att sitt marsvin dog. någon vecka sen.
Är du vig?som ett kylskåp :p
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - "va då" - Älskling
Använder du hårspray?väldigt sällan.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt?HAHA! Vem var inte det när man var liten?
Uppsatt hår eller hängande?har mestadels uppsatt men gillar utsläppt också när man väl gör iordning håret vilket är typ aldrig.
Vill du gifta dig i framtiden? - absolut.
Vilken vän vet mest om dig?Min mellersta syster tror jag.
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu?det tror jag inte. om inte klasskamrater räknas. pjuuuh.
Vem skrev till dig på Facebook senast? - Syrran, försökte få henne köpa min diskmaskin :P
Vill du bli modell?nej såna dumheter har jag inte utseende till.
Din bästa tjejkompis?L, S, V & K.
Bästa killkompis?victor.
Vad var det senaste du installerade på din dator? - nya verisonen av teamveiwer.
Vem är den perversaste person du känner? - ingen aning.
Vad tittar du först på hos killar/tjejer?Ögonen.
Favoritdryck? - Apelsin festist och mjölk.
Favoritdryck innehållandes alkohol? - blå cider från tyskland, breezer watenmelon och tequila rose.
Senaste CD-skivan du köpte?jay smith
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad?nej har inte ens tavlor. äger en ända tavla. haha
Vad ska du göra till sommaren?jobba, bada i havet hos mamma, fiska med vickan och oliver och victor, gå till parken och vara kanon full, cykla, sola och bada.
Har du haft oskyddat sex?japp.
Hur ofta festar du? - väldigt sällan, ser bara fram emot festerna i parken på sommaren typ.
Favoritskådespelare?många många.
Favoritkomiker? - jeff dunham.
Klänning eller kjol? - klänning.
Har du varit med på TV?neeeeeeej.
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - kollar aldrig typ aldrig på tv.
Snyggaste kändisen?chard michael murry har ju alltid varit en favorit och james lefftly. eller vad han heter. 
Vart vill du resa innan du dör?thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0