Renoveringbylepikberggren

Igår hade vi tid att fördriva. Så vi svängde förbi mitt gamla jobb, Colorama, och kollade på lite tapeter och talade med dom där en sväng. Så i alla fall... jag hitta världens finaste tapet! Jag är helt käääär! MÅSTE BARA HA! Så då stod vi och råd frågade Robin som jobbar där, för han bor i en likadan lägenhet spm oss, hur man bäst kunde sätta upp en fond vägg i sovrummet. Nackdelen i vårat sovrum är att vi har två dörrar, en till vardagsrummet och en in i köket. Och sen en för stor säng så jag kan inte ha sängen som jag vill. Så Robin sa ju såklart det alternativ jag inte orkar med. SLÅ IGEN KÖKSDÖRREN. Aaaahhhh!!! Så ska Carro ha sin älskade tapet så måste jag alltså slå igen köksdörren. Sagt och gjort så har vi nu börjat med att ta bort listerna runt dörren. 😂😱😫😂 

Så jag hade tänkt att jag skulle börja skriva lite här och visa bilder på våran lilla renovering. Bilder kommer även komma upp på instagram under hashtagen #renoveringbylepikberggren. Detta är ett projekt som kommer ta tid men det får vi allt stå ut med. För börjar vi i sovrummet med att slå igen dörren så måste vi även måla om i köket och eventuellt byta golv med. Men det är ju egentligen saker vi vill göra. Men ja vi får se hur detta slutar 😂😂 

Just nu ser jag bara hur pengarna försvinner ur mitt liv 😂

Trevlig kväll nu ska vi städa lite efter vi dragit bort listerna sen får vi kaffe gäster. 

Puss å kram 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0