Varje gång är ett nytt försök.

Då var det dags igen att försöka på nytt. Sen vi sist "hördes av" har det hänt en del. Mars månad är över och Carro är nu ännu ett år äldre. Fyyy! Jag blir bara äldre och äldre. jaja! Våfflor åt vi i lass som vanligt på min BF-dag. Jag fick massa fina blommor, presentkort på kicks, en smörgåstårta, choklad, fick en fin kofta av lillasyster Jonnis och smink av lillasyster Jennis. Sen av Pappa och Evis, presentkort på körskola. YEEEY och sen ska mamma och mange även dom sponsra pengar till kortet som födelsedagspresten. Så i år ska Carro ha körkortet klart hade jag tänkt. HEJA MIG!
 
Vad har mer hänt i mars.... joooooooooo!!!! i min Header står det ju "utbildar sig till uska".. Nu är jag äntligen KLAR!!! Efter 1 år och 9 månader gick även jag i mål. Vilken känsla. nu är jag typ rastlös varje dag jag inte jobbar. haha. Jobbar och sliter det gör jag ju som vanligt. (kanske därför jag inte har något himla intressant liv. HAHA) Så min nya hobby efter skolan tog slut har blivit.... ASSSÅ ni får skratta om ni vill. men jag har bokstavligen blivit en mini pensionär. :p JAG HAR BÖRJAR VIRKA MORMORSRUTOR!!! hahaha, har fått några filtar på beställning. men vi får väl se. Nu har jag i alla fall inte gjort en ända ruta på två dagar. haha. låter förjävligt. Men jag brukar göra allt från 3-18 st om dagen så det känns konstigt att inte gjort några på någon dag. Men jag behöver även vila mina händer.
 
Nog om mina mormorsrutor. haha. Serie jag följer just nu är: Greys Anatomy. BEROENDE FRAMKALLANDE! Sen har jag även snöat in mig på Helen, Therese, Annica och Jockiboi och Jonna på Youtube. Smink, vloggar och allt dom har att erbjuda på sin kanaler. Såååååååå bra och kul. Älskar smink, fast jag aldrig sminkar mig. Jag är as dålig på det, det är väl därför jag inte sminkar mig allt för ofta. Men I LOVE IT!
 
oj nu blev detta ett långt inlägg.
hoppas det går vägen ändå.
 
puss i alla färger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0