gaah

Så längesen jag skrev här.  Men jag har inge bra svar på någonting. Renoveringen står still så jag får nöja mig med hållet i väggen 😂 har nu även legat med feber och halsfluss sen i fredags så nu går jag på penicillin sen i måndags. Så i morgon ska jag tillbaka till jobbet. Men idag fick jag för mig att städa ut sjukdomarna ur sovrummet.  Och vill då dammsuga runt sängen.  Bara det att när carro drar i sängen så följer så klart plastmattan med. Så nu har carro förstört golvet med 😂 men det var väl tur att golvbyte fanns med i renoverings planerna. Haha asså jag orkar inte.  😂 så nu sitter jag här på golvet och funderar på hur jag ska få in sängen igen.. haha ja vi får väl se vad det blir med detta. 


Ska nu iaf försöka städa klart. Så får gubben hjälpa mig knuffa in sängen. Klen tjej japp japp.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0