Trettondemajtjugohundra

Idag har pappa och Eva-Lena varit tillsammans i 17 år. Stort grattis till dom ❤ Men.... det har fått mig att tänka. Att hon även funnits i mitt liv i 17 år. 17 år, det är helt galet. Jag kunde verkligen inte vara mer lyckligt lottad. Att få ha en sån fantastiskt människa i mitt liv som hjälpt och format mig till den jag är idag. Alltid funnits där och tagit hand om mig och Jennifer med en sådan självklarhet. Gett oss en himla fin lillasyster som jag är galet stolt över med. Jag som ändå är äldst har fått en fantastiskt gåva att få ha två jätte fina och unika systrar som jag är himla stolt över. Att få vara en del av Eva-Lenas familj har också varit fint. Marianne och Sune som aldrig sett oss som någonting annat än två(Tre med pappa) som tillhör familjen. Jag har haft tur och jag är himla lyckligt lottad att få ha Eva-Lena i mitt liv. Som låtsas mamma men även kollega och även förebild. 


Tack för 17 år och fler. 
Jag älskar dig, elaka styvmodern ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0